16 Şubat 2017 Perşembe

Sexi sözler

sexi sözler

Yatağının kraliçesi (kralı) olmak istiyorum.

Senin için Yataktaki Kraliçe kitabını aldım. 

Bu gece bana istediğini yapmakta serbestsin. 

Üzerimde ne olduğunu tahmin et. 

Sende şu an üzerimde ne var? 

Çıplağım haberin olsun istedim. 

Senin için çıldırıyorum. 

Seni özledik. Hatta o daha çok özledi. 

Senin olmak istiyorum. 

Seni içimde istiyorum.

Kendimi zor tutuyorum, bir an önce gel 

Seni düşünüyordum ve bedenimde anlam veremediğim kıpırdamalar hissettim. 

Gördüğüm en heyecan verici bayan (erkek) sensin. 

Seninle yan yana olduğumuzda kontrolü kaybedecek hale geldiğim anlar oluyor. 

Kadınım (erkeğim) olmandan çok memnunum. 
Beni deli ediyorsun. Yani; senin için deliriyorum :) 

Gece çok edepsiz bir rüya gördüm. Dinlemek ister misin? 

Yaramaz olduğun zamanlar sana bir başka bayılıyorum. 

Bu gece ne istiyorsan yapabiliriz. 

Aklıma düştüğünde titrediğim anlar oluyor. 

Titrememe sebep oluyorsun ;) 

Seni düşündüğüm zaman karnımın içinde sanki küçük kelebekler uçuşuyor. 

Yine düşündüm ve aynı sonuca vardım; Tanıdığım en muhteşem bayan (erkek) sensin. 

Seninle olmak beni çok mutlu ediyor. 

Sana sahip olduğum için çok mutluyum.

1 yorum:

  1. Ahahaha bunlar yeni mi çıktı vay arkadaş bir zamanlar benimde güzel söz sayfam vardı bu sözleri yazacak kadar cesaretim yoktu ki gerçi şimdiki nesil için bu sözler sıradan :) Seni düşünüyordum ve bedenimde anlam veremediğim kıpırdamalar hissettim. ahahaha nasıl bir kıpırdama?
    Teşekkürler fakir.

    YanıtlaSil