16 Şubat 2017 Perşembe

Duygu dolu sözler

duygu dolu sözler

Beni candan usandırdı cefadan yar usanmaz mı? Felekler yandı ahımdan muradım şem’i yanmaz mı?

Birini sevmek için nedenin yoksa onu gerçekten seviyorsundur.

İdam sehpasında ki mahkum ne kadar yaşamayı seviyorsa, Bende seni o kadar çok seviyorum.

Gerçek aşık içinden geldiği kadar aşıktır, diğerleri elinden geldiği kadar.

Ve bazen kocaman duygularını minicik bir “peki”ye sığdırırsın.

Öyle bir “yar” sev ki evladım; elinde su tasıyla iftarı bekleyen oruçlu gibi seni beklesin. Mevlana

Duygular asla eceliyle ölmez, mutlaka bir katili vardır.

Benim sadece iki elim var. Bu yüzden hayata dört elle sarılabilmem için sana ihtiyacım var.

Gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil, aşktır.

Göz kaptırdığım renkten, kulak verdiğim sesten, affet senden habersiz aldığım her nefesten.

Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce.

Özledim gözlerini, beş dakika uyan az. Çok değil, gözlerinin Kabe’sinde bir namaz.

Bazen diyorum ki kendime. Ne çok değer vermişim değersizlere.

Allah'a emanet ol dedi ve gitti. Güldüm. Zaten ondan başka kimim var ki? Dedim.

Yanaklarım dururken canımı sıkman çok saçma.

Sevdim be! Hiç sevmediğim kadar sevdim ve hiç pişman olmadığım kadar pişman oldum.

Adam yerine koyduğum insanları neden koyduğum yerde bulamıyorum.

Dünyanın ne kadar küçük olduğunu, “Seni dünyalar kadar seviyorum” deyip de gidenlerden öğrendim.

Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.

Ağlatan Leyla ise mahkum etme gözyaşını siliver gitsin. Ağlatan Mevla ise mahrum etme göz yaşını salıver gitsin. Mevlana

Sevgili arayıpta bulunan değil, ummadık bir anda karşına çıkandır.

Eğer beni bu sokakta, bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Gidişinin hüznü gözlerimde, acısı yüreğimde kaldı. Gel de dindir bu ızdırabı.

Gel, bir bestem de sen ol sevda şiirim, aşk erim ben seni güftesiz de söylerim çünkü ben güftelenmemiş aşkların talibiyim gel, bir martı da sen ol omzumda.

Ve benim, birdenbire yüzünü değil, gözünü değil, senin sesini göresim geldi.


Ey gönüm bilmez misin gözler sebepsiz yaşarmaz, dudaklar sebepsiz kurumaz, gönülde bir dert olmadıkça kimsenin yüzü sararıp solmaz.

Seninleyken, geçip giden zaman en büyük düşmanımdır.

Aslında suçum yok hakim bey bende yakmak istemezdim bu şehri ama ne yapayım üşümesin sevdiğimi.

Baharın gelmesiyle taşlar yeşermez toprak ol ki sende renk renk güller açsın.

Ne ölmek nefessiz kalmaktır, nede yaşamak nefes almaktır. Yaşamak; sevmeyi, sevilmeyi hak eden birinin kalbinde olmaktır.

Unutma ki, yalnız olmak; yanIış yerde ve yanIış bir kaIpte olmaktan iyidir.

Seni sonbahar rüzgârIarına bırakıyorum yaktığım canımı yeniden hayata hazırlıyorum sensiz yaşamak hayata yeniden başIamak istiyorum.

KişiseI yarar duygusundan vazgeçtiğiniz an gerçek aşkı yakaIamışsınız demektir.

Gayem zat-ı aIinizi taciz etmek değiI, efkar-ı umumiyede muhabbet kurmaktır Cevabı müspetiniz kaIb-i hazaIimi tamir-i temin edeceğinden, desti muhabbetinize taIibim.

Kırma be kaIbimi! NasıI oIsa bir gün duracak; seninki de, benimki de.

Aşkın mantığı oImaz. Sakın ha! Dostum içme aşk zehrini su diye aşk pınarından, ya Ferhat gibi atIarsın kayaIardan ya da Mecnun oIur doIaşırsın çöIIerde kahrından.

Yeni duygu dolu sözler | Anlamlı duygu dolu sözler