16 Şubat 2017 Perşembe

Yeni sevgili sözleri

yeni sevgili sözleri

Her gece uyumadan önce en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum… 

Sen bir pınarsın içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan… 

Artık bana ermez, göz kendini görmez, hiç kimse belki seni benim kadar sevmez!… 

Hani bir kelebek yakalarsın avucunun içinde, bakmak istersin yaşıyor mu diye, baksan kaçacak, sımsıkı tutsan ölecek. İşte böyle bir şey seni SEVMEK… 

Sev seni seveni dağda çoban olsa, sevme seni sevmeyeni bağdatta sultan olsa… 

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı. Ben seni bugünde sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek. Ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek… 

Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı eğer inan ki yeryüzüne hiç güneş doğmazdı 

Kaldırmayın cesedimi o yar gelsin görsün beni, sızlasın küçük yüreği, sonra orada gömün beni 

Sen yoksan her şey eksik, sen varsan her şey tamam! 
Ben Senin Sadece Güzel Günlerinde Yanında Değilim Kötü Gününde de Yanındayım Sevgilim Seni Değişmem Hiç bir şeye unutma Sevgilim. 

ben Seninle Sevmeyi öğrendim Sevgilim, Sen girmeden önce hayatıma yalanlar içinde kaybolmuşum yeni vardım farkına Seviyorum seni Unutma Bunu da 

Biricik Sevgilim Seninle Başlaya Sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. 

Seviyorum Derken Kalbim Titriyor Yanında her şey yalan bir sen gerçek geliyorsun gözlerim senden başkasını görmüyor sevgilim. 

Ya gözlerin aklımda Yada aklim adında Ya hayalin karşımda Ya Sesin kulağımda Ya ben çıldırıyorum yada çok seviyorum Ya sevmek çok güzel Yada sevilen çok 

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarasım geliyor saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum. 

Günesin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.

1 yorum:

  1. okudukca lise yıllarım aklıma geliyor ve gülüyorum kendime keşke okadar safça sevebilsem tekrar diye :) Teşekkürler.
    Fakir.

    YanıtlaSil