16 Şubat 2017 Perşembe

Sahiplenme sözleri

sahiplenme sözleri

Ağlayacak mısın? Ben ağlatırım; ama benim kollarımda ağlarsın!!!

Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir… ama; anlayana işte… 

Ey sevdam! Beşinci mevsimim sensin. Sen sadece sen değilsin, bensin; bendesin, benimsin. 

İnsan aşıksa sahiplenir derler. Mesela senin bir gamzen var benim evlat edinmek istediğim... 

Sen okursun ben yazarım sen bakarsın ben oynarım sen benimsin ben hayatınım. 

Yazı gelirse benimsin, tura gelirse seninim..! Anlaştık mı?

Sen yoksan hayallerin var, her türlü benimsin. Kalbin beni silse çabucak unutsa da, o sıcak ellerin başka birini tutsa da, yıllar gözyaşlarını bensiz kurutsa da, mahşerde benimsin bunu sakın UNUTMA!!! 

Sen benim kadınımsın, yarınlarıma umutlarımsın, sen benim hayat kaynağımsın, yarınlarım için bir merhabasın. Seviyorum seni aşkım. 

Gözlerimden akan yaşlar delilim söyleyen dil masumiyetim sensiz geçen günler şahidim olsunki seni daima seveceğim.

Böyle basit bir dünyada sen benim için çok özelsin. 

Ve benim olana başkasının dokunmasına asla izin vermem!!!

“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalımm! 

Hayaller gerçeklerin yarısıymış. Sende yarı yarıya benimsin. 

Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.. 

Korkma sakın gecelerden pencerende yıldız gibi parlayacağım, uzaklarda yalnızsın sanma sakın, nefes gibi içinde, gölgen gibi arkanda, can gibi canındayım BEBEĞİM. 

Sahiplenmeyi kadına kaldırdığın el sanıyorsan, bir de kadının yüreğine bak bakalım adamlığın yerinde duruyormu!
Sen benim ömrüme ömür katan nefesimsin. Bitanem, herşeyim.

Sahiplen istiyorum, çünkü ait olmak istediğim tek insansın.

Ruhumun en güzel en temiz ve en derin köşesinde sen varsın. Sadece benim bildiğim ve bana ait olduğun sürece orada kalacaksın BİRTANEM.

Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.

Gökyüzündeki bütün yıldızları toplasan bir tek sen etmez, fakat bir tek sen hepsine bedelsin. 

Sahiplenme, kıskançlığın mantıksal devamıdır.