16 Şubat 2017 Perşembe

Racon sözler

racon sözler

Kralıda Kuralıda Olduğum Mekanda Ben Belirlerim Akıllı Olun.. 

HaYatI Kazanmayı öqrendik Ama YaSamayı öqrenemedik hayatımıza yıLLar Kattık Ama YıLLara HayaT KaTaMadIk!!!! 

Ses Yapmıyoruz Gürültü Çıkarmayın, Ona Göre Akıllı Davranın... 

Gün gelecek devran dönecek... Kahbe felek bize de gülecek... Sen mi vardın şimdiye dek... Tek tabanca da yaşar bu yürek... 

Hayatını Zindana Çevirir üstüne Asfalt Dökerim Akıllı Ol... 

sevmek illede kan dökmek diyorsan senin için şah damarımı keserim yok illede canın diyorsan olsun bea gülüm ben seni topragın altındada severim 

Hızlı yaşayanların sonu Karaca Ahmet Mezarlığı Evladım.. 

biz firari saatlerin ardından gelen isyankar sokakların tövbekar çocuklarıyız 

Seni Hava Yastığı Diye Arabama Monte Ederim Ufaklık.. 

Yağmuru kıskandım sana dokundu diye,rüzgara kızdım kokunu çaldı diye,kaderime küstüm bana imkansızsın diye,birtek geceleri sevdim seni rüyalarıma yolladı diye... 

Seni Esrar Diye Masanın üstüne Koyar Ruhunu Çekerim içime Akıllı Ol.. 

Arkadaş sen hiç ölümün gölgesinde özgürlüğü yaşadınmı kahpesine kurşun yağdırdınmı hiç bir garibanın elinden tutupta kadere rest çektinmi dinle cicikız dinle sen sosyetenin cilalı taşlarında dans ederken ben ise parçalanmış vücudum dağılmış çenemle zulamda cıgaram suskun silahımla gelmeyen özgürlüğümü bekliyordum 

Düz yolda Yürüyemeyen Denyolar Artislik Peşimde Koşuyorlar.. 

Her agladiginda gözlerinden akan her damlanin kalbimi vuran kursun oldugunu düsün,aglarken cok aglamada o kursunlar beni öldürmesin 

Sivri Dilini Ellerimle Yontarım Ona Göre Ayık Ol.. 

Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir 

Hangi şaka Proğramında Oynuyorsan Oraya Geri Dön, Yoksa RTÜK gibi kapatıcam Yayınını.. 

Eger birgün gelir beni unutursan,bilki silahim artik belimde degil elimde,ama ici bos,cünkü kursunu beynimde 

Senin hayatını Ben Yazdım, Çizgilm Gibi Hayatın var Çizgi Sensin, Filmi benim.. 

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım, aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın Hiç Sensiz Kalmazdım 

Herkez Değilim Çizerim, Çizdiğim Yeri Ezer Geçerim.. 

Vefasız kullardan vefa bekleme kıymetsis bir kula satarlar seni 

HaksIzLIk Önünde EgiLmem Çünkü HakkImLa ßeraßer Gururumuda Kayßetmiş Olurum..ßen Tekim ßenim ßeyaz Sayfamda KaLemimde SiLgimde SevdikLerimin ELinde..ßen YazarIm ßen SiLerim 

Karşımda Artislik yapma birdaha Vesikalık Fotoğrafını Vericem Eline.. 

Yol sen olsan yorulmadan yürürüm. Rüya sen olsan hep uyurum. Gece sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesim sen olsan şimdi ÖLÜRÜM 

içimde sana karşı sadece hayvan sevgisi besliyorum aslanım.. 

İstersem bir adamı beyde yaparım, paşada. ve istersem bir adama dünyayı zindanda ederim. Biz nabza göre şerbet verenlerdeniz. Laf kulağıma gelirse, laf getirenin kulağını keser, lafı çıkartana yediririm 

GeceLer İsyanda Yüreğim ZindanLarda GöZLerimse Hep ŞaFaKLarda YüReĞim DayaNMaz Bu YanLıZLığa NerDe KöTü Zaman DosTLaRım NeRDe HaNi ANıLar YaLan OLmuş SeVDaLar GöZLeRim Kan AĞLar İçTiĞim ŞaraP BİLe Beni YargıLar SenSiZ AnCaK BaNa ÖLüm YaRar..HoŞÇaKaL Gözümün Bebeği HoŞÇaKaL 

Sorunlarla Alakalı Değil Alakadar Olmayı Severim.. 

BoşVér! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMéyi Gücün YéTéRSé KahKahaya Boğ Béni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSé YuréğimDéN Öp Béni 

Seninle Laf Değil Sidik Bile Yarıştırmam Aslanım o Seviyede Değilsin.. 

DéTayLAr AynaDir Fark'i YansiTir .. KraLLar iz BiRakir SoyTariLAr KisKanir .. SaLLanirSaDa YiKiLmaz TahTim 

Hele bir ışıklar sönsün ..Sular durulsun . Bıçak atacağım Dağın dikine ..Kısa devre yapsın kalbim..Ellerim inatla dökülsün cıgaraya ..Sen beni ozaman Gör..Hele küssün meydanlar Kaldırımlara yağmur dökülsün ..Dağılsın Dişlerimde gülüşler ..Kaybettiklerim bi dönsün ..Sen beni ozaman gör 

Gerekirse Senin Gibi 3 Kuruşluk Adama 5 Kuruşluk Çorba ısmarlarız.. 

HayaTi uÇurumLArDa Géçmiş Bir AdaMada MéZar oLaRak uçuRumun KéNari Yakisir. Unutma! ucurumun KéNArindada ÇiCékLéR YéTisir 

Gece Ölenler Sevenler Değil Boş Gezenlerdir Koçum.. 

GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir 

Karşımda Yalvaranı Değil Delikanlı Olanı isterim, Arkamdan karı Gibi Vuranı Değil, Su Dökeni isterim.. 

iÇTiĞiM $ARAp OLSUN... ÇEKTiĞiM ESRAR OLSUN... SEVDiĞiM KIZ MUSLUMCUYSE BU CAN ONA FEDA OLSUN. aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm Kısın LambaLarı Kısın aLın GötüRün BüTün umutLarımı Kaderi 

Ecelini Arıyorsan Doğru Yoldasın Az Daha Koşunursan Ecelini Görüceksin :)