16 Şubat 2017 Perşembe

Kpss sözleri

kpss sözleri
Kpss bir sudur iç iç kudur.

İstedim vermediler atan öyle gel dediler.

Atanamayanın ahı indirir şahı.

Atanamayanın dostu olmaz.

Atanana can feda atanamayan elveda.

Biz üç kişiydik oks, öss, kpss.

Bugünün testini yarına bırakma.

Damlaya damlaya 90 olur.

Denemeye girdim 100 tane Kpss’ye girdim 50 tane.

Kopyacılar puanlarını dağdan aşırır, garibanlar düz ovada yolunu şaşırır.

Üzüm üzüme baka baka, mezun kpss ye gire gire kararır.

Kpss’ye sormuşlar neren eğri diye. O da nerem doğru ki demiş.  

Düşünüyorum o halde Kpss’deyim.

Mezun memura baka baka memur olurmuş.

Rahmetli de Kpss’ye girerdi.

Sakla Kpss puanını gelir atanma zamanı.

Sınavın kralı olmaz sınavın kuralı olur.

Sınavların ustasıyım Kpss hastasıyım.
Kpss sözleri 2017
Üzme beni, Kpss’ye sokarım seni.

Dünya dikenli bir hayat, kpss ye girende mi kabahat.

70 puanın nesi var, 90 puanın sesi var.

Aç mezun kendini en iyi kurumda memur sanırmış.  

Aşağı tükürsem ales, yukarı tükürsem kpss.

Atanamamaktan değil, alışkanlık yapmasından korkuyorum.

Dost başa, düşman puana bakar.

Ayağının kpss puanına göre uzat.

Bana kpss puanını söyle nereye atanacağını söyleyeyim.

Bir netin 40 yıl hatırı var.

Gülme atanamayana gelir başına.

Hesapladığın puana değil aldığın puana bak.
Komik kpss sözleri | yeni kpss sözleri