16 Şubat 2017 Perşembe

Komik facebook sözleri

komik facebook sözleri


Düşünüyorum öyleyse varım, üşeniyorum öyleyse yarın.

Tartılırken göbeğini içine çeken insanlar var. Hepsiyle aynı atmosferde solunum yapıyoruz.

Önce o yazsın ben yazmam, o eklesin ben eklemem, o konuşsun ben konuşmam griplerine giren insanı, “niye yalnızım” diye ağlarken bulduk.

Saklambaç oynarken ebe olan kişinin bizi karıştırması için t-shirt’lerimizi değiştiren nesildik biz.

Hiçbir tende, vücutta seni bulamadım’ diye bir duygusallık yok. Baya bildiğin önüne gelenle yiyişip durmuşsun işte, edebiyata lüzum yok.

Romantik filmler başlarken “Bu filmdeki erkekler tamamen hayal ürünüdür. Gerçek hayatla bir ilgisi yoktur.” yazılmalı.

Düğünde ilk dansı eden gelin ve damadın o an ne konuştuğunu hep merak etmişimdir. Bir gün evlenirsem size anlatacağım ben söz.

Çekik gözlü birinin Japon mu, Çinli mi olduğunu öğrenmek için elinden tutun. Yapışırsa Japon’dur, kolu elinizde kalırsa Çinli.

Kimileri lafa gelince Sedat Peker, icraata gelince pamuk şeker.

Bankamatikten para çekince sayan vatandaş; para eksik çıksa ne yapacaksın çok merak ediyorum.

Çocuğum olunca adını “Yeni Klasör” koyacak kadar üşengecim.

Erkekler belediye otobüsüne benzer, birini kaçırırsan üzülme beş dakika sonra diğeri gelir.

Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum.


Dede benim kafa yapan hapları gördün mü? — Sen hapı bırak da mutfaktaki ejderhayı gördün mü?

Millet ruh ikizini buluyor, ben 15 dakikadır çorabımın diğer tekini bulamadım. Nerede yanlış yapıyorum acaba?

Baba, dünyanın en iyi çocuğuna sahip olmak nasıl bir duygu? +Ben nerden bileyim, git babaannene sor.

Kadınlar üzüm gibidir. Sizin vereceğiniz ilgi, emek ve sevgiye göre ya şarap olurlar ya da sirke.

Alo oğlum neredesin? +Otobüsteyim anne geliyorum. -Çıktın mı okuldan? +Yok anne otobüsü okula soktum içinde bekliyorum.

Allah’ ım! Kendim için hiçbir şey istemiyorum. Yalnızca anneme paralı ve güzel bir gelin kısmet et.

Eğer bir kızın profil fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın!

Bir gün mutlu olacağım diye çok korkuyorum, hayır bünye alışık değil hasta falan olurum.

Fareye deney yapmışlar; Viski, votka vermişler hepsinde oynamış zıplamış. Rakı vermişler elini masaya vurmuş “o kedi buraya geIecek” demiş.

Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. Erkekler bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor.

Otobüste ayağa kaIktığımda yanımdakinin “inecek misiniz?” sorusuna “yoo donumu düzelticem” deyip tekrar oturmak istiyorum.

Şimdiki aşklar SMS paketleri gibi, haftalık veya aylık. Ha bir de her yöne olanlar var.

Otobüste ayağa kalktığımda yanımdakinin “inecek misiniz?” sorusuna “yoo donumu düzelticem” deyip tekrar oturmak istiyorum.

Ağladığımı gördüğü halde bana gelip de; Ağlıyor musun? diye soran mala; Yok, ben gözümden işiyorum diyesim var.

Bazı insanlar ağaç gibidir, uzaktan bakınca boylu poslu. Yanına gelince bildiğin odun.

Otuz yaşındaki heriflerin lise üniforması giyip kolej öğrencisi rolü oynadığı dizilere lütfen artık bir son gelsin.

Burada işler 3 şeklde yürür: Doğru şekilde, yanlış şekilde, benim istediğim şekilde!

Kadın kamyon şoförü duvar yazısı: Torpidomda aseton yoksa da güzelim, ben ojemi mazotla da silerim.

Evdeki saat kendi 1 saat geri aImış, annem de 1 saat geri almış, kimse almamıştır diye bende aldım. Şuan aylardan temmuz. Saati bıçaklasam aslında sıkıntı kalmaz.

Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. ReklamIarda böyle değildi. Zalımsın dünya.

Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum.

Herkes dertten içiyor ben şişeden.

Aşkın bu kadar ucuz olduğu bir ülkede, alkol bu kadar pahalı olmamalı.

Elektriği Edison buldu faturayı biz ödüyoruz.

Arabayla yolda giderken eski sevgilimi gördüm yine yol verdim. Mutluyum.

Zayıflama bisikletine ters binsem acaba kilo alır mıyım?

Türk kızına “beyin nedir?” diye sormuşlar, o da “beyim evimin direğidir” demiş.

Erkeklerin I.Q. seviyesi düştükçe sevgililerini/eşlerini aldatmaya eğilimleri o derece artar.

Bir kadın güzelse kork; güzel ve yalnızsa daha da kork; güzel, yalnız ve kırılmışsa hemen ölü taklidi yap.

Kadınların ‘5 dakikaya hazırım’ cümlesi ile erkeklerin ‘5 dakikaya geliyorum’ cümlesi ölümüne kapışır.