16 Şubat 2017 Perşembe

Kamyoncu sözleri

kamyoncu sözler

Gidene yol veririz gelene kırmızı halı sereriz. 

Peşimden gelme ben de kayboldum. 


Bir sana, bir de sabah uykusuna hastayım. 


Yolda hızlıyım aşkta yavaş, Çorumluyum arkadaş. 


Yürü be koçum kim tutar seni? 


Yolların kurdu babanın fordu.


Yollar gidişime, kızlar duruşuma hasta. 


Yetişemezsen el salla. 


Yaklaşma toz olursun, geçme pişman olursun! 


Uzaktan severim, ruhun bile duymaz. 


Sensizlik mi? ASLA! 


Vatan için gidiyorum senin için döneceğim. 


Şoförün bahtı kara muavinin gönlü yara.. 


Şoförsün dediler, kızı vermediler Sollama beni, sollarım seni. 


Sen kalbimde batan güneş, ben yollarda çilekeş.


Sarı kızın nazı ford’un ara gazı !! 


Star yarabbi Star 2017 Sevene can feda, sevmeyene elveda.


Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş. 

Selvi boylum al yazmalım. 


Rampaların ustasıyım, gözlerinin hastasıyım. 


Rampada yavaş, düzlükte savaş. 


Sen gökyüzünde doğan güneş, ben yollarda çilekeş. 


Karayollɑrında değil, senin kollarinda öleyim. 


Gönlünde yer yoksa bana güzelim; farketmez ben ayakta da giderim. 


Bu yazıyı okuyabiliyorsan baya yaklaşmışsın demektir. 


Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama… 


Yollar Doç’un bastır koçum.. 


Otoban’da sessiz bir hayat, seni sevende kabahat. 


Sen evimde güzel bir eş, ben gişelerde çilekeş. 


İstanbul Ankara 1 saat, sana sevgim 24 saat


Sıkıntı yok baba...


Gönlüm yatak sarmış, bin sekmen atsan ne yazar… 


Hayat bir tespih gibidir bazen çeker bazen sallarsın! 


Bu Günde Güzelsin. 


Güvendiğim Dağlara Kar Yağdıranlar Hazır Olun Kaymaya Geliyorum. 


Öyle bakarsın işte.. Sen ateşten korkarsın kaç kurtar kendini… 


Yalanda Olsa Yaşamaya Değer… Boş Ver  Her Şey Sahte…! 


Hayat bir gün o da bugün oldu görüşürüz. 


İhtimaller sana özel...


Lastik Misali;Yakarsın Birini, Takarsın Diğerini… 


Varsa giderin gel beraber gidelim. 


Bir hostesim bile olmadı. 


Boşa okumaya çalışma cam çatlak ondan yapıştırdık.


Yine gündemi meşgul ettik. 


Bunu da Yaz Hakim bey umuda Kelepçe Vurulmaz…