16 Şubat 2017 Perşembe

Kahpe sözler

kahpe sözler

Zehirden şifa, kahpeden vefa beklenmez.

İhanetin telafisi, kahpeliğin bahanesi olmaz.

Kahpeliğin okulu yok; ama mezunu çok!

Bu memleketin ne kahvesi biter
Nede kahpesi o zaman hatır kahveye
Satır kahpeye yarasın .. !


Ben ne kahpeler tanıdım, sözde adam özde dansözdüler!

Sana seni anlatsam, kim bu kahpe dersin...

Ve demek ki; kahpe olan sadece Bizans değilmiş!

Ve aşk; Bizans kadar kahpe artık...

Sevgiler sahte , insanlar kahpe , hayatınız plan , alayınız yalan!

Şimdi sen diyeceksin ki; psikopat sen sevmeyi nereden bileceksin. Unutma ki; kahpelere de sevmeyi biz öğrettik.
Dostun kahpeliği beni şaşırtmıyor, elimi sıkarken arkamdan bıçaklaması artık acı vermiyor.

Ulan kahpe bugün hoşuna gider yarına kalmaz zoruna gider! Biz demiştik zaten kalbi atan herkese her şekilde gider!

Beni öldürmeyen acı bana güç verir, kahpe bir dosta mert bir düşman tercihimdir.

Kahpe olup bir gün yaşayacağımıza, adam olur bir gün yaşarız.

Rezil etmez bizi: kahpe insanların yavşak sözleri.

Ben sön sözümü söylersem eğer, geri dönüşü yoktur. Senin gibi şerefsizlere kahpeler çoktur!

Gece bir başka giyer siyahını yıldızlar daha sönük olur yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan.

Kahpe içeriden olunca, kapı kilit tutmaz oğul. Halk içinde bozgunluk yapan haindir oğul. - Dede Korkut

Yere vurma hatrımı sana kahpe meydan kalır. - Ahmet Kaya

Çocuklara sıkılan hangi kurşun kahpe değildir? - Nazım Hikmet

Sen de git istersen! Fahişe gönüllünün kahpeliği koymaz bize.

Gönlümüz fahişe değil; ama unuturuz kahpece.

Hayat sahte insanlar kahpe! Herkeste bir maske...